קידום אתרים מחיר (מחירון מקצועי בפנים) – 2022!

אל תיפול בפח! נכון, אתה לא חייב להיות איש קידום אתרים בשביל להבין את התמחור ומתי אתה באמת מקבל את השירות שאתה משלם עבורו,

אבל הדבר המפתיע באמת הוא – שרוב מוחלט של בעלי העסקים לא יודעים בכלל על מה הם משלמים! ומה בדיוק מכיל השירות של הקידום אורגני שהם משלמים בעבורו ממיטב כספם, ובוא נשים את הדברים על השולחן – חלק רק רוצים שתשלם ולא יניבו לך תוצאות בכלל! אז איך תדע שאתה בידיים טובות?

הכול בפנים! – בנינו עבורך מאמר המכיל פיסות מידע יקרות ערך ובנוסף את הפרמטרים שקובעים את המחיר של קידום אתרים, מהיום והלאה המצב משתנה! – תוך חודש אחד של עבודה אתה תדע בדיוק אם יש מולך מומחה קידום אתרים.

כל הידע נמצא פה במאמר קידום אתרים מחיר , מעכשיו אתה יודע את האמת!
בהצלחה 🙂

קידום אתרים מחיר זול מול יקר

קידום אתרים מחיר
קידום אתרים מחיר

אז בוא נתחיל במתי כל אחד מהם באמת מתאים ונכון עבור קידום האתר שלך בגוגל,

במקרה 1 – אתה המקדם של עצמך – אם אתה מקדם את האתר שלך בעצמך שזה אומר שאתה קונה את הקישורים + אתה יוצר את התכנים (6 מאמרים בחודש לפחות) התחרות לא קשה (עד 5 מתחרים), במקרה כזה 1500 שקל השקעה לרכישת קישורים + כמה שעות כל שבוע שאתה יושב ועושה אופטימיזציה לאתר יעשו את העבודה ויקדמו אותך לדף הראשון (כמובן במידה ואתה מבין מה אתה עושה / לקחת קורס ממישהו תותח שיודע את העבודה)

במקרה 2 – אתה משלם לאיש מקצוע – בוא נגיד שהמצב התחרות התוכן הכול בדיוק כמו במקרה שבו אתה מקדם רק שעכשיו יש איש מקצוע שעושה את העבודה (בתקווה הרבה יותר טוב ממך) אני אישית לא הייתי משלם פחות מ3000  שח בחודש אגב זה מה שאני אומר ללקוחות שלי אלא אם כן זה מקרה חריג, למה?

פה נכנס העניין של מחיר זול שעולה ביוקר! כי אם אתה משלם לאיש מקצוע 2000 שקל בחודש או 1500 שזה בכלל עבודה בעיניים ולפי המקרה הראשון אנחנו מבינים שאפילו כשאתה כותב את התוכן ולא משלם לכותבים במיקור חוץ לעשות את זה עבורך, אז 1500 זה העלות שלך!

בוא נהיה כנים רגע, אתה חושב שאיש מקצוע יהיה מוכן לעבוד בחינם?

“רגע! אבל אני משלם 1,500 שקל על הקידום שלי כבר חצי שנה” אם זה המקרה שלך צר לי אבל לא הייתי מצפה לראות תוצאות אלא אם כן אתה היחיד שמנסה להתדרג בעמוד הראשון ותכלס כנראה שעבדו עליך או וזה אפילו יותר גרוע אתה רואה תוצאות רק בגלל :

שמקדמים אותך בעזרת Black hat seo

(אסטרטגיות של מקדמי אתרים שנועדו לתמרן את גוגל בצורה חריפה ובגלל שמנוע החיפוש של גוגל רץ על בוטים לוקח כמה חודשים לקלוט את זה ובהתחלה רואים צמיחה אבל אז! בום! אי אפשר למצוא אותך גם בעמוד 100) ואז אתה יכול להגיד בי לאתר שלך כי הסיכוי שתחזור לדירוג שואף ל 3% במקרה הטוב.

ולסיכום הפסקה חשוב לי להבהיר קידום אורגני בזול או יקר מבחינתי זה איכות העבודה כי אין לי דרך בעולם לדעת מה נחשב יקר או זול עבורך, ואת זה רק אתה יודע על בסיס מה? על בסיס התוצאות שאתה עתיד לקבל!

האם משתלמת לך עסקה כזאת או אחרת… אני רק מקווה שלא תהיה מאלה שנפלו על איש מכירות מפולפל שמכניס אותם לחוזה של שנה בלי שהוכח שיש תוצאות, בנושא הזה אצלי לדוגמא אני ממש מעדיף לעבוד בצורה חודשית, הלקוח משלם על חודש מראש אנחנו עושים את העבודה ומראים מה התוצאות שהושגו ללקוח והלקוח מחליט אם זה מתאים לו או לא והכול על בסיס תוצאות וזאת שיטה שעובדת לי מצוין ואני חושב שזה ניצחון לי וללקוח אבל בחזרה למאמר… אז 

ממה מורכב המחיר של קידום אתרים 

קידום אתרים מחיר
קידום אתרים מחיר

זה משתנה ממקדם למקדם כי לא כולם התקדמו לשנת 2022 וחלק מהמקדמים לא מוכנים לנתק את זה שגוגל התקדמו ואיתם האלגוריתם מה שאומר שיש דברים סופר חשובים היום שבעבר לא ענינו את גוגל כמו כוונת המשתמש ומהירות הטעינה של האתר אבל אני יכול לדבר בשם עצמי ובשם מי שאני מגדיר כמוביל בתעשייה.

  1. איכות החברה – אם ההצעה היא עבור חברה שרק עצם השימוש בשם החברה בפורטפוליו של המקדם תהפוך אותו בעיני לקוחות פוטנציאלים לאוטוריטה ומומחה הוא יהיה מוכן להתגמש במחיר של קידום האתר שלהם.
  2. כמות הקישורים – אני אצרף בהמשך את המחירון של הדברים ככה שיהיה קל יותר להבין למי שרוצה לקדם לבד, אבל בגדול קישור יעלה בין 250 ל 1500 שח + מע”מ וזה תלוי מאיפה מגיע הקישור הזה וכמה אתם בנישה תחרותית.

    קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם נותנים לכם כח בעיני גוגל, כיום לא ניתן לקדם אתר בלי לקשר אליו מאתרים אחרים, הדגש המרכזי פה הוא איכות הקישור שנמדדת על פי המומחיות שבה רואה גוגל את האתר המקשר אליכם.

    אז איך משיגים קישורים? בדגש על קישורים שנותנים כח..
    א. נרשמים לאתרי אינדקס בחינם (הבעיה שרק חלק קטן ייתן לכם קישור עם כח)
    ב. נרשמים לשירותים בתשלום של אתרי אינדקס כמו B144
    ג. משלמים על קישורים מאתרים שנועדו לכך אני אתן קישור בסוף המאמר למקום מומלץ

    בגדול אופציה ג + א הם המועדפות ולדעתי הנכונות… א לוקחת לך זמן אבל לא עולה כסף ו ג באמת תביא לך תוצאות במינימום מחיר כי אתה רק רוצה קישור ולא יותר מזה מה שמציעים באתרי אינדקס בתשלום…

    למה אמרתי ש 1,500 שח זה לא ריאלי ומישהו פה מוכר תתחתונים או אתם או המקדם?
    מ2 סיבות:
    א. אם הוא יקח אתכם הוא יעבוד קשה וירוויח כמה מאות שקלים ואם זה לא היה ברור מקדם אתרים לא מרוויח 500 שקל מפרויקט

    ב. הוא יקח את הכסף ולא יראה תוצאות ואז גם תעזבו אותו וגם הוא דופק לעצמו את השם, לפי דעתי אלא אם כן יש סיבה ברורה ומוצדקת אין מה להתחיל עבודה בפחות מ3,000 שח בשיא הכנות זה יהיה בזבוז של זמן וכסף והמון תסכול לשני הצדדים.

  3. כמות התוכן – לרוב מילה עולה בין 0.10 ל 0.50 אגורות שזה אומר ש 10 מילים עולות בין שקל ל 5 וההבדל הוא באיכות התוכן וזה סופר חשוב שהתוכן יהיה ברמה ולא מועתק מאיזה אתר אחר כי אחרת גוגל יעיף אתכם מהדירוג! והכול היה לחינם…

    אל תתפתו לשלם על תוכן זול ומקדם אתרים שמספר לכם שזה תוכן טוב וזה עולה 0.10 אג’ למילה תבקשו לראות את התוכן לפני שהוא עולה לאתר ותבדקו בעצמכם את האיכות (בלי קשר מומלץ תמיד! לעבור על תוכן ששילמת עבורו).

    אז מבחינת התוכן תלוי כמה מאמרים אתם צריכים, בוא נגיד שיוצא שמאמר צריך להיות לפחות 800 מילה ככה זה ב 2022 (יש מקרים חריגים) שהעלות היא 800 *0.30 (ממוצע) = 240 שח למאמר וזה מינימום כי לרוב נרצה מאמר כמה שיותר רחב המכסה כמה שיותר את הנושא (עוד פרמטר שגוגל בוחנים מ2021) אז בשביל 4 מאמרים המקדם יצטרך לשלם 960 שקל בכול חודש בשביל לקדם אתכם מבחינת תוכן.
    (עכשיו זה כבר לא פרופורציונלי לשלם 1500 שקל למקדם ולצפות לתוצאות נכון?)

  4. המצב הקיים שלכם – אם האתר שלכם לא מכיל מאמרים וכל מה שצריך זה לעשות אופטימיזציה(פעולה שמייצרת שיפור של המצב הקיים שיתאים למטרה העתידית הנחשקת) לעמוד הבית ועוד כמה עמודים בודדים זה לא סוף העולם.

    אבל במצב שבו יש לכם לדוגמא 30 מאמרים זה כבר משחק אחר לגמרי וישתה המון זמן מהמקדם שבעקיפין ישתה זמן מהתקציב, אז אם אף פעם לא היה לכם מקדם זה בוודאות אומר שיש מה לסדר והרבה…

    טיפ: תבקשו מהמקדם הפוטנציאלי לשלוף את הנתונים על האתר שלכם יש תוכנות שעושות את זה שלנו כמקדמים יש ואנחנו משלמים עליהם המון כסף לדוגמא – aherf מתחיל ב 100$ בחודש ויכולה לתת לכם תמונה על האתר שלכם, אני רק יגיד מראש שלא כל מקדם ירוץ לפרק את האתר שלכם לחתיכות וישלח לכם לפני ששילמתם אז תבואו אופטימיים מקסימום פינק אתכם, ואם בא לכם רק על זה שהשקעתם וקראתם עד פה תשלחו לי מייל ואבדוק עבורכם 🙂 בחינם כמובן.

  5. תחרות – מה המצב הקיים בתעשיה שלכם האם אתם נמצאים בתעשיה שבעמוד הראשון של גוגל יש מפלצות קידום (מתחרים שמוציאים הון על קידום האתר בצורה אורגנית בגוגל)?
    שלא לדבר על התופעה הכי קשה שזה מקדמי אתרים שפשוט ראו נישה שרווחי למכור בה לידים ופשוט בנו אימפריות ומחזיקים 4 אתרים שונים בנישה שלכם שכולם נמצאים בעמוד הראשון (הם מוציאים עשרות אלפי שקלים בשנה על כל אתר וזה בדוק מניסיון)

    במידה ויש מפלצות קריטי לבדוק עד כמה יהיה קשה לקחת אתכם מהמצב הקיים שלכם עם אתר חלש/בנוני/חזק למצב שהוא מפלצת מספיק מפחידה שמעיפה את המתחרים מהדף הראשון, בלי קשר מחקר מתחרים זה בסיסי ומקדם שלא בודק את המתחרים שלכם רק כי הוא לא מקבל מספיק תקציב זה הפסד ופשוט עדיף שתשימו את הכסף על דברים אחרים אז תוודאו שהמקדם:

    א. עושה מחקר מתחרים בתקציב שנתתם לו.
    ב. שולח לכם קובץ שמראה את הנתונים על המתחרים שלכם.
    ג. מראה לכם השוואה של המתחרים שלכם באחד הכלים הידועים בעדיפות ל aherf שדיברנו עליו.

    לסיכום החלק של המתחרים, כן חשוב לי להבהיר!
    בשביל שאתם תופיעו, מישהו אחר צריך לא להופיע כמובן שלטובת זה תצטרכו להשקיע יותר ממנו…

    אז אם אתם בשוק שיש בו מתחרים שמוציאים בכול חודש 15 אלף שח על קידום אורגני תבינו שהסיכוי שלכם עם 3,000 שח לא גבוהה בשביל להגיע לתוצאות ראשונות ובטח לא עם מילים מרכזיות בתחום,

    אבל! זה לא אומר שאתם לא יכולים לקבל תנועה במילים פחות חזקות וזה מוביל אותנו לדבר הבא מילות מפתח…
  1. מילות מפתח – נתחיל בזה שאני לדוגמא לא מבטיח ללקוח רשימה של מילים שנטרגט או המצאה כזאת או אחרת מסיבה פשוטה, לפני רכישה של חבילת קידום אין לי מושג מה העסק שלו אז להבטיח חבילה שבה אני אקדם 10 מילים מסוימות בלי שאני מבין רמת קושי ובלי מחקר.. אני לא רואה איך זה מקצועי או משרת את הלקוח.

    הבעיה המרכזית:
    לקוח שדורש שמילים מסוימות יקודמו בזמן שהמקדם לא מבין לחלוטין את התחרות רק כי הוא להוט לסגור עסקה ואומר ללקוח שתוך חצי שנה הוא מקווה להגיע לשם עם התקציב של הלקוח למרות שבפועל זה יקח במינימום שנה וחצי עד שלוש שנים אם בכלל לדוגמא תחום הביטוח או צימרים (תחומים מאתגרים בטירוף!)


    ההחלטה איזה מילים צריך לתקוף צריכה לכלול 3 מרכיבים
    א. רמת הרווחיות של המילה עבור בעל העסק
    ב. רמת התחרותיות בהשוואה לרמת הלקוח
    ג. תקציב הלקוח

    נתחיל בג’ – תקציב הלקוח:
    זה די מובן אבל רק להבהרה לפי התקציב כך רמת היכולת, אם יש לך 100 אלף בחודש לשים על קידום אז הכול טוב כמעט ואין תחום שלא יהיה אפשר לתקוף, מה שכן לרובנו אין אז נתקדם לא’.

    א’ – כמו שניתן לראות בדוגמא (הכנסתי את האתר של A.I.G חברת הביטוח לahrefs )
    זה הפלט של המילים שהאתר שלהם מדורג עליהם זה כמובן רק חלק מזערי מתוך 13K מילים אבל מירב התנועה שלהם מגיע מפה.


קידום אתרים מחיר
קידום אתרים מחיר

  1. רמת הרווחיות של המילה עבור בעל העסק  מתחלקת ל 2:

    1. הנפח הפוטנציאלי של המחפשים:
    אפשר לראות שמילת המפתח
    “ביטוח רכב” מחופשת בגוגל 17,000 פעמים בכול חודש
    לעומת
    “ביטוח לרכב” מחופשת בגוגל 1,800 פעמים בכול חודש
    והכול בגלל “ל” אחת ובלי לעשות מחקר נכון לא הייתי יודע את זה לעולם והייתי מטרגט לקוח על ביטוח לרכב וגורם לו לפספס הזדמנות לקבל כמעט פי 10 פוטנציאל תנועה.

    2. כמה המילה מוכוונת לרכישה וכמה שווה ללקוח שיקנו את המוצר לעומת מוצר אחר
    בדוגמא הזאת אפשר לראות 3 ביטוחים שונים וממולם סימנתי את העלות הממוצעת שחברות מוכנות לשלם לגוגל פר קליק על מודעה שמופיעה במילת מפתח הספציפית:


קידום אתרים מחיר
קידום אתרים מחיר


ביטוח חובה – 6.13$
ביטוח תאונות אישיות 1.5$
ביטוח דירה 10.78$

ניתן לראות שהמילה ביטוח תאונות אישיות מייצר 1,400 חיפושים וביטוח דירה מייצר 1,800 ובלי הפרמטר של המחיר לקליק הייתי שוקל אבל כשמסתכלים כמה המפרסמים מוכנים לשלם מבינים את האמת שביטוח דירה כנראה מיצר פי 7 יותר כסף(ובלי קשר יותר חיפושים)
כמובן שבעל המקצוע צריך לדעת הכי טוב אבל זה פרמטר טוב לבחון את המצב.


ב’ – רמת התחרותיות בהשוואה לרמת הלקוח:
אני לא אתן דוגמא מהמערכת אבל הסביר במילים שקל להבין – אם ה”מילת מפתח” היא מילה ששווה כסף רוב הסיכויים שהמתחרים שלך גם רוצים ומנסים לתקוף אותה בכדי להופיע ולייצר כסף ומכירות לעסק שלהם, לגיטימי לא? זה גם די מסביר אבל ממש בגדול:

יש מדד מומחיות לכל דומיין (www.dugma.co.il)
ויש רמת תחרות לכל מילה – רמת התחרות נקבעת נטו על בסיס כמות המתחרים / כמות הקישורים / כמות ואיכות התוכן.
ככל שהדומיין שלך יותר חזק וגוגל מראה אותך ביותר מילות מפתח מהתחום שלך ויש לך מספיק קישורים ביחס למתחרים יש לך סיכוי טוב לנצח בתחרות או לפחות להתדרג.

  1. הרמה שלכם – פה מדובר ברמת המומחיות שגוגל רואה אתכם.

    א. האם יש לכם המון תוכן איכותי
    ב. האם יש המון קישורים מאתרי סמכות שמקשרים אליכם
    ג. האם האתר שלכם מותאם למוביל
    ד. האם מהירות הטעינה שלכם היא פחות מ 0.6 (אפשרי באחסון אתרים ברמה)
    ה. האם מבנה האתר שלכם נכון וכל הדפים באתר במרחק של עד 3 קליקים מדף הבית
    ו. האם יש אופטימיזציה בגודל וברזולוציה לתמונות שלכם באתר
    ז. האם כל האלמנטים באתר סטטים או שיש קפיצות במהלך הטעינה
    ח. האם יש לכם ווידאו כבד באתר שגורם לחווית משתמש לקויה
    ט. האם האתר שלכם מאובטח SSL
    י. האם אתם בנישה בעיתית כמו רפואה/עריכת דין ששם גוגל שם אקסטרה דגש

    ואפשר לכתוב ספר מכמות הפרמטרים אבל תתחילו מפה זה כבר יתן 70%+ לרמה שלכם

קידום אתרים מחירון:

עלות חודשיתהסבר
עד 1,500 ₪גונבים אתכם או שאתם מודעים שהקידום חלש אבל רק רוצים להתחיל בכנות עדיף שתנסו ללמוד לבד בתקציב כזה ישתלם לכם בהמשך.
1,500 - 2,500 ₪ אתם כנראה עסק קטן בתחילת דרכו או עסק בנישה לא תחרותית זה לחלוטין יכול להיות קידום טוב במידה ואתם סומכים על המקדם ולא נפלתם על חאפר.
2,500 - 3,500 ₪לדעתי זה אמור להיות תקציב מינימום לתחילת פרויקט אבל אם זה יותר מידי עבורכם אפשר להתחיל מפחות וזה תקציב שמאפשר להתחרות.
3,500 - 5,000 ₪קרנבל! בוא נגיע למקום הראשון תיקתק ונפסיק לבזבז את הזמן (מת על פרויקטים עם תקציבים נורמלים זה מאפשר גמישות ורמות אחרות לגמרי של קידום) זה לא יאמן כמה המהירות משחקת פה תפקיד!
5,000 - 10,000 ₪יש לך נישה תחרותית וחובה לתת פה עבודה חזקה בשביל לקחת את הדף הראשון, שלא לדבר על המקום הראשון.
10,000 - 30,000 ₪זה תקציב של חברות גדולות ובידיים לא נכונות אפשר לשרוף את הכסף, בתקציבים כאלה חובה לבנות אסטרטגיה לטווח הארוך ולהתאים אותה מחדש כל 30 יום!
30,000 ₪+החיים תותים והשמים הם הגבול ואם תרצה ממחר כשיכתבו ביבי נתניהו תופיע התמונה שלך עושה סקי במקום הראשון.

ולסיום חשוב לי שתוכל להגן על עצמך מפני נוכלים!

איך תדע שאתה מקבל את מה שמגיע לך:

ובכול חודש אתה תבקש את זה בהשוואה לחודש הקודם אם אין התקדמות כבר בחודש הראשון משהו שם דפוק לגמרי ו 99% דופקים אותך! במצב כזה לא הייתי מתבייש לשאול מה בדיוק היו הצעדים שהתבצעו לקידום האתר שלך.

תזכור! כל המטרה של קידום האתר שלך היא שהעסק שלך יתפתח ותייצר יותר כסף וחופש כלכלי אם אתה מרגיש שמרמים אותך אל תהסס להתייעץ איתי או עם כל איש מקצוע אחר שאתה סומך עליו בכדי שנוכל לבדוק שאתה בידיים טובות – תפנה אלי אם חשש שמרמים אותך ואני מבטיח בלי נדר לענות בהקדם ולעזור בכול מה שצריך! בכול תחום יש חלאות ואני אשמח לעזור לך לבדוק את הנושא!

לסיכום:

מקווה שנהנת מקריאת המאמר קידום אתרים מחיר ושקיבלת כלים שיאפשרו לך
א. להבין קצת יותר לעומק מה הפרמטרים החשובים
ב. כמה אמור לעלות לך קידום אתרים בגוגל
ג. ממה ומתי צריך לשים לב ולהיזהר
ד. להאמין יותר בתהליך של קידום אתרים, כי לא לקדם זה פשוט פספוס לבעל עסק שרוצה לצמוח!
אני הייתי נאור דוד מקדם אתרים אורגני בגוגל ונתראה במאמר הבא!
כמובן שאם מעניין אותך לבדוק אופציה שנקדם את האתר שלך ושנבדוק התאמה תרגיש חופשי לדבר
איתנו במספר או בוואטצאפ אנחנו פה בשביל לייצר לך תוצאות אמיתיות בדיגיטל!

נהנת לקרוא את המאמר קידום אתרים מחיר?
מוזמן להמשיך לתוכן נוסף באתר שיעזור לעסק שלך!

 

העדכון השבועי לעסקים של איזיקראפט

מומלץ עבורך

עוד תוכן בנושא: