קידום אתרים אורגני בגוגל

  • תקבל לידים רותחים לעסק שלך בלי להוציא שקל על פרסום.
  • מומחים בקידום אורגני לעסקים קטנים ובינונים בלי תקציבי ענק.
  • אתה תגיע לעמוד הראשון בגוגל ותדאג לעתיד של העסק שלך.!
  • קידום בגוגל מתאים לעסקים שנולדו עכשיו ולוותיקים כאחד.

בוא ניקח את העסק שלך לדף הראשון בגוגל

5/5
חיפוש בגוגל ומחשב (1)

קידום אורגני בגוגל איתי

היי קוראים לי נאור דוד, אני עוסק בקידום אורגני בגוגל וקידום אתרים קרוב ל 6 שנים.
מהניסיון שלי, כשמדובר בקידום האתר שלך בגוגל, יש הרבה אפשרויות שעומדות בפניך ולרוב מרוב המידע נוצר מצב של קיפאון מעצבן! והזמן רץ בלי שבאמת התחלת שום דבר.

הייתי שמח לעזור לך, לכוון בתוך ים של מדריכים ומידע ולתת את הייעוץ שיאפשר לך גם להתחיל לקבל דירוגים טובים ולהתקדם לדף הראשון של החיפוש בגוגל, והכי חשוב לתת לך להתרכז בלנהל את העסק שלך ולא בללמוד איך מקדמים אותו במקביל.

אני לא אוהב להתרברב, אני כן אוהב לעזור ובמידת הצורך אם יש התאמה וחיבור אפשר גם לבחון אפשרות, שתהפוך ללקוח מרוצה.

אחרי כלכך הרבה שאלות מאנשי עסקים שרצו לקדם את העסק שלהם, ראיתי שיש המון דברים שלא ברורים מספיק למי שלא נמצא בתחום והחלטתי לשבת ולתת הסבר כמה שיותר ברור על מה האפשרויות שלך לקדם את העסק שלך.

במאמר הזה אתה תבין אחת ולתמיד על מה מדובר כשאומרים לקדם את העסק ומה הבחירות שאתה חייב להכניס לראש ואסור לך לפספס אם אתה רוצה שהעסק שלך באמת יגדל!

המטרה שלשמה הקמת את העסק שלך

המטרה של הקמת העסק שלך היא לרוב, בשביל לגדול, להתפרנס, להתפתח… ואף עסק לא יכול להתפתח בלי לקוחות, שבכלל יהיו מעוניינים, במה שיש לעסק שלך להציע להם, אז נתחיל בזה שלקוחות אתה חייב.

מפה יש כמה דרכים שאפשר לצעוד בהם, ומיד נעבור עליהם, רק שחשוב לי להתחיל ביהלום שבכתר שבשבילו התאספנו כאן היום, והוא יקח את העסק שלך קדימה יעזור לך לייצר לידים איכותיים בכמויות, ובדיוק כמו יין טוב אם תשמר אותו הוא גם בהכרח ישתבח עם השנים.

תשמור על הדירוג

קידום אורגני לעסק שלך

האופציה שאני חושב שהיא הכי נכונה, היא קידום אורגני במנועי החיפוש, נקרא גם SEO.

קידום אורגני

מה זה קידום אורגני בגוגל?

פשוט פשוט פשוט!. – אנשים מחפשים את השירותים שאתה מציע בגוגל, וגוגל רוצים לענות לחיפוש של הגולש בתשובה ההולמת והמתאימה ביותר לחיפוש שלו.

בעזרת התהליך של קידום אורגני, אנחנו מוודאים, שהאתר של העסק שלך יופיע! בתוצאות של הדף הראשון של החיפוש ומשם מנסים להילחם על התוצאה הראשונה, וכך שהגולש חיפש לדוגמא מנעולן אחרי המודעות שעליהם משלמים (ברגע שהגולש הקליק בין אם הוא השאיר פרטים או לא) אתה תופיע, בלי ששמת שקל! רק מתוך זה שביצעת תהליך של קידום אורגני.

היופי פה, זה שברגע שהגולש הקליק במקום שתשלם כסף – אתה מקבל יותר הערכה מגוגל והדירוג שלך גבוהה יותר, כמובן שיש עוד הרבה מה להבין אבל זה הכיוון.

חשוב לי לפני להראות על עוד דרכים שאפשר לעשות ואף מומלץ את חלקם לשלב עם הקידום האורגני:

איך ניתן לקדם את העסק שלך:

דרכי פרסום
  • אתה יכול לפנות לאנשים ברחוב ולייצר איתם יחסים מסוימים, ומשם להגיע להצעה או עסקה, הבעיה שזה שואב המון זמן ואף אחד לא רוצה לעשות את זה!
  • אופציה נוספת, היא להדפיס פליירים וכרטיסי ביקור, שזה ממש לא עולה הרבה ואפילו מומלץ כתוספת חיזוק שנדבר עליה בהמשך.

     

  • אפשר גם  לעשות שלטי חוצות ופרסומות ברדיו ובטלוויזיה.
    האם זה מדד לגדילת העסק שלך? האם אתה תדע מאיפה כל אחד הגיע? מה עבד, ומה סתם שרף זמן וכסף לעסק שלך? ובכלל היום להוציא 30 אלף על פרסומות ברדיו לא לכל אחד יש תקציב לזה…

     

  • אופציה נוספת, היא לשלם בשביל להופיע ברחבי האינטרנט תמורת תשלום בעזרת מה שנקרא קידום או שיווק ממומן, שבמקרה הזה אנחנו יוצרים מערך שיווק שמצריך להגדיר תקציב של מינימום 2000 שח בחודש בשביל להתחיל אצל רוב העסקים, במקרים ספציפיים גם 1500 יספיקו,

     פה כן שווה לפתוח את התהליך טיפה…

שיווק ממומן / קידום ממומן:

שיווק ממומן

א. לבחור את הפלטפורמה שבה נפרסם.
ב. לטרגט את קהל היעד שהחלטנו שרלוונטי.
ג. את המודעה עצמה עם הצעה וקריאה לפעולה.
ד. לרוב גם דף נחיתה, שהגולש מובל אליו ברגע שלחץ, ושם מקבל הסבר קצת יותר ברור ומורחב שבסופו הוא משאיר פרטים / מתקשר, ואז יש לנו ליד.

ה. מערכת דיוור שצריכה להחזיק את איש הקשר ובו זמנית לשלוח לאיש הקשר הודעה שהפנייה התקבלה, (במידה והשאיר פרטים) וניצור איתו קשר בהקדם.
ו. איש מכירות או את בעל העסק שמתקשר לאותם לידים, שמאוד קרים ולרוב רק מבררים! אבל לפעמים, גם אפשר לסגור איתם עסקה.
במקרה הטוב ⅛ יהיו מוכנים לקבל הצעה מסודרת, ואלי יסגרו איתנו עסקה.
ויש עוד המשך, אבל.. זה די בגדול מה שאומר שיווק ממומן.

היתרון: ברגע שהמערך בנוי, כל עוד נזרים כסף פנימה במידה והכול נבנה נכון, נקבל פניות.
החסרון: הלידים מאוד קרים + אין להם מושג מי אנחנו, והם לרוב לא יזכרו גם אם הם ביררו קצת בזמן שהשאירו את הפרטים שלהם.
כמובן שהכול פה בנוי על זרימה קבועה של כסף, ומניסיון לפעמים תקציב של  5,000 ש”ח  נגמר בשבועיים, כי היית בטוח,שעלית על הגל והקמפיין עובד.

לסיכום:
השיווק ממומן הוא כלי מאוד עוצמתי, רק שצריך להבין את היכולות שלו ומתי נכון להשתמש בו, לדעתי יש שימוש אחד שהוא 99% חובה לכל עסק וזה לשלב את תקציב מינימלי של קידום ממומן בגוגל בשילוב של קידום אורגני של האתר והעסק.

אז עכשיו אחרי שהבנו בערך, מה האופציות שיש לנו, נתרכז בעיקר שזה הקידום האורגני.

קידום אתרים:

1. שיחת הכרות

_האם יש דרך בעולם שאני יכול לעזור לך

שיחה עם בעל העסק, בכדי להבין את הכיוון של העסק, האם יש אתר / נכסים דיגיטליים אחרים ואם כן מה הנתונים שאנחנו רואים, ובעצם מנסים להבין בדיוק, מה העסק שיש מולנו, ואיך ניתן לעזור לו להגיע לתוצאות שהוא מחפש בהקדם האפשרי בעזרת קידום אורגני בגוגל.

2. מחקר מתחרים

מי מתחרה מולך

השלב הזה הוא חלק כל כך עדין שכשהוא לא מבוצע נכון, הוא יפגום בכול התהליך בוודאות!
לצערי, יש חברות SEO, שלא מגיעות אליו, כי פעם דגלו שמספיק רק מחקר מילות מפתח, אבל ב 2020 ואילך, אתה חייב לעשות מחקר מתחרים טוב, ולהבין מול מי אתה עומד, מי בכלל בתחרות להגיע לעמוד הראשון בגוגל, ומי כבר כבש לעצמו מקום בצמרת ומקבל אינספור כניסות ולידים.

בנוסף מחקר המתחרים שלך מאפשר לי להבין 3 דברים קריטים!

  • איפה אתה ביחס לשוק
  • כמה תהיה קשה התחרות
  • מה התקציב שנצטרך

חלק מהדברים שאנחנו עושים במחקר מתחרים:
א. בונים רשימה של הטופ 10 מתחרים ושולפים נתונים על הנכסים הדיגיטליים שלהם.
ב. עושים הנדסה הפוכה, ומנסים לפענח מה שם אותם במקומות הגבוהים בתחום שלך.
ג. באיזה מילים הם התרכזו ומהי השפה שהם מדברים לגולש.
ד. מהי בדיוק ההצעה שלהם.
ה. מה טוב וכדאי לנו ללמוד ממנו, ובנוסף מה לא טוב וחשוב שננצל את ההזדמנות, דווקא כי שם הם חלשים.
ו. איזה תוכן אנחנו הולכים להתרכז והגולש שלנו מחפש וגם כמובן יאפשר לנו לעבוד על פי המודל העסקי של העסק
וכמובן שיש עוד..

3. מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מםתח

כל פרויקט SEO חייב! להיות על פי מחקר מילות מפתח, שבעזרתו אנחנו נבין מה המילים שיתנו לעסק שלך חשיפה גבוהה + תואמות לתוכן והשירות שאתה נותן + שוות ערך כלכלי לעסק שלך + אנחנו יכולים להתברג שם בזריזות וכבר להתחיל לקטוף הצלחות ולקוחות, שיהיו שמחים לעשות איתך עסקים.

4. אסטרטגיה שמותאמת לעסק שלך

אסטרטגיה

להבין מהי הדרך הנכונה בשיטת הקידום האורגני לעסק שלך, לדוגמא:
מהם הפעולות הכי קריטיות לביצוע אצלך באתר, בשביל לעזור לגוגל להעריך אותך.

איך נכון לנצל את התקציב שלך לקידום האתר, האם אתה מוכן לשבת ולכתוב תוכן או שצריך לשלם לכותבי תוכן, וכמובן שיש עוד דברים שאנחנו בודקים ונחשפים תוך כדי תהליך העבודה.

5. אופטימיזציה - מה זה?

אופטימיזציה לקידום אתרים

בסך הכול מילה גבוהה שאומרת – “בוא ניקח את המצב קיום ונהפוך אותו לאופטימלי ביותר”.

א. מה המצב מבחינת מהירות טעינת האתר – גוגל רואה בזה פרמטר דירוג סופר קריטי.
ב. האתר מאובטח SSL (האם יש לך סימן של מנעול ו HTTPS) – פרמטר נוסף בדירוג האתר שלך.
ג. מה מצב האתר שלך, איזה דפים צריכים לשנות איזה דפים צריך להוסיף.
ד. מה הנושא של האתר, האם זה ברור לגוגל מה אתה מציע?
או שאתה גם לוכד נחשים וגם מנעולן?

ה. מהי ההיררכיה באתר שלך, האם יש דפים שבשביל להגיע אליהם
אני צריך לעבור 8 הקלקות?

אם כן יש פה בעיה. יותר מ 3 רמות עומק וזה מזיק בטירוף לדירוג שלנו.
ו. האם האתר מותאם לנייד? – גוגל נותנים את זה
כפרמטר גבוהה מאוד בדירוג האתר שלך.

ויש עוד כמה מאות אבל בוא לא נחפור…

6. בניית קישורים או "המלצות":

יוצרים חיבורים

בהמלצות אני מתכוון לזה – שאם בעולם האמיתי חבר שולח אותך למקום מסוים, כי הוא ממש התלהב מהשירות/מחיר או כל דבר אחר.. אז בעולם של האינטרנט, המלצה זה אתר אחר שמצביע עליך, איך? הוא משתף לינק שיוצא מהאתר שלו ישירות אלייך לאתר, או לעמוד ספציפי, וכך אתה מקבל יותר דירוג בעיני גוגל, חשוב שנבין – לא כל אתר שווה בערכו בעיני גוגל, ובנוסף יש פה עניין שהלינק יהיה מאתר בתחום קרוב אליך.

נגיד אתר ממשלתי עם דירוג גבוהה בעולם הSEO שיוציא לינק אליך נחשב אתר מומחה וגוגל סומך עליו ולוקח את ההמלצה שלו ב 2 ידיים, לעומת אתר שאתמול פתחו בתחום ההימורים שגוגל רק ידאג להוריד אותך בדירוגים, ככה שמאוד חשוב להיזהר ולא לקנות לינקים ממקומות מפוקפקים.

בגלל שאני בטוח שחלק שואלים את עצמם מאיפה שווה לקנות הנה
מקום מומלץ לקניית קישורים לדוגמא ואגב זה בדיוק איך שנראה קישור יוצא ולא אין לי שום רווח אם תקנה משם או לא זה פשוט רצון טוב לעזור לך שלא תיפול.

7. אסטרטגית תוכן מקיפה!

ליצור תוכן שהגולש יתמכר אליו

בשביל להתקדם במנוע החיפוש של גוגל ולקבל דירוג טוב יותר, אנחנו חייבים לייצר תוכן בעצמנו או לשלם לכותב תוכן שיכתוב עבורנו את התוכן, ולמה?
הרי לגוגל יש מטרה אחת, לתת למחפש תשובה – כמה שיותר רלוונטית לחיפוש שלו.
מה זה בדיוק התשובות האלה? זה התוכן שלנו.

בלי אסטרטגית תוכן איכותית שבה אנחנו מתחילים להראות לגוגל שיש לנו אחלה תשובות לשאלות של המחפשים שלו, אין שום דרך להתקדם בדירוג… זה פשוט לא יקרה.

הרשמה לעדכון השבועי לעסקים ישירות למייל (בלי חפירות)

8. עבודה שוטפת וחד פעמית:

עבודה שוטפת בקידום אורגני

הראשון – שרוב הדברים פה הם חד פעמיים (למרות שכל תקופה חשוב לעשות בדיקה חוזרת של הכול ולראות מה המצב בשביל לא לאבד מיקומים)

השני – עבודה שוטפת שבא אנחנו כל הזמן נלחמים בשביל להופיע בעוד מילים ועוד ביטויים וכך לכבוש כמה שיותר חיפושים, ולהגיע לקהל יותר גדול ולנפל את התנועה האורגנית לאתר שלנו.

10 סיבות, למה העסק שלך חייב קידום אתרים אורגני

10 סיבות למה העסק שלך צריך קידום אורגני בגוגל

1. חשיבה לטווח הארוך:

תכנון קדימה = קידום אורגני

כמו שאני מבין, אתה פה כי אתה רוצה לגדול עם העסק שלך, שזה אומר שאתה לא מתכוון להיעלם בתוך כמה חודשים או שנים, ואפילו היית שמח לחגוג עשור עם עסק מצליח וחיוך ענק מרוח לך על הפנים, מדהים!

גם האינטרנט, פה בשביל להישאר והיופי שהוא נותן לך יכולת להשתמש בו והדרך הכי שווה, קלה ונכונה לעשות את זה היא דרך בניית תוכנית קידום אתר לעסק שלך, שבעזרתה לאט ובזהירות נכבוש יותר ויותר שאלות של גולשים המעוניינים בשירותים שלך ונוביל אותם בצורה מדויקת עד לעסק שלך.

אז תקן אותי אם אני טועה, אבל כשמדובר בחשיבה לטווח ארוך, רק לעשות קמפיין בתשלום בגוגל – לא יעשה את העבודה ובטח לא שלט חוצות או שאולי להסתובב ברחוב לחפש לידים בעשור הקרוב זה אופציה.
בקיצור כשמדובר בחשיבה לטווח ארוך – מדובר על קידום אורגני!

2. העסק שלך יוציא פחות על פרסום:

חבל שתזרוק כסף

כל פרסום משרת מטרה, וזה לא משנה איזה מהם – בין אם זה שלטי חוצות בעשרות אלפי שקלים או פרסומת בטלוויזיה בחצי מיליון או שבכלל פלירים בכמה מאות שקלים, כולם אבל כולם באים במטרה אחת עיקרית שהיא:

לחשוף אותך בפני לקוחות פוטנציאלים! וכשמדובר על הדרך המושלמת לייצר לידים בתפוקה גבוהה שהם גם חמים ומעונינים – כמובן שדנים באופציה לעשות קידום אורגני לעסק שלך!

ואין על זה עוררין, הדרך של קידום אורגני היא הרבה יותר עדיפה, דרך שתביא את כל הלקוחות הפוטנציאלים ישירות לעסק שלך!

איך? כמו שכולם יודעים יש אינטרנט וכולם שם, ברגע שבנית אתר אתה גם חלק מהמערכת אבל, תראה עדיין לא יודעים למצוא אותך ואנחנו מנסים להגיע לכל הלקוחות הפוטנציאלים שכנראה לא מכירים אותך, ומה מחבר בין האתר שלך לבין החיפוש שלהם בגוגל – אמרת נכון קידום האתר שלך בגוגל :).

רק בשביל ההבהרה ניתן דוגמא קטנה:
אם תיקח ילד בן 3 ותגיד לו להדליק את האור, הוא ידע ללחוץ על המתג נכון אבל אם תשאל אותו איך האור נדלק הוא לא ידע שיש עוד משהו חוץ מהמתג והמנורה, אבל גם אני וגם אתה יודעים שמאחורי הקיר יש חשמל שרץ בין המנורה למתג שמאפשר את החיבור, והחשמל הזה שמאחורי הקיר זה SEO.

3. לידים רותחים ישר מהתנור:

איך להשיג לידים רותחים לעסק

יש נוסחה מעניינת שיצא לי ללמוד לפני כמה שנים טובות והיא הולכת ככה – בשביל שמישהו יקנה ממך,הוא צריך את שלושת הדברים הבאים:


1.להכיר 2.לאהוב 3.לסמוךעל העסק שלך, על איש המכירות, על המוצר ועליך.

דוגמא: שמת 4000 שקל החודש על קמפיין פרסום בפייסבוק, ושם הצעת שירות ואתה אוסף לידים שתחזור אליהם בהמשך, תגיד –
כמה מהלידים האלה ענו לך?
כמה הם היו חמים לרכישה?
כמה מתוכם לא זכרו מי אתה בכלל?
כמה סיפרו לך שהם רק עושים סקר ובדיקה?
כמה סיפרו לך שהם עוד לא בשלים לקנות?
ולבסוף שאלת השאלות כמה רכשו???

דוגמא אחרת:

אתה עושה קידום אורגני לעסק שלך ואנשים נכנסים לגוגל ומחפשים את השירות/המוצר שלך.

לדוגמא –  “איפון 12 מחיר”

ובזכות הקידום האורגני יש לך מאמר באתר שעושה סדר במחיר של אייפון ,12 כמה עולה כל דבר ומה הפיצ’רים, ויש לך שם סקירה מקיפה.

הגולש נכנס ואחרי 10 דקות של קריאה אומר – תשמע! הוא יודע על מה הוא מדבר הבחור פה רואים שהוא רציני!

אז אפשר להגיד שהוא קצת מכיר, הרבה אוהב ואם גוגל שם אותך בדף הראשון הוא מאוד סומך עליך האם אתה חושב שהגולש ישאיר לך פניה? או, שהוא יתקשר במקום! וידבר איתך בתור המומחה שלו ומה שתציע קדוש!.

והנה סגרת עסקה, בלי כאבי ראש בלי לקוחות הזוים ובלי לידים ש50% לא עונים בכלל ורק שורפים לך זמן! די למסעות השיכנועים.

אני חושב שאין סיבה להמשיך לטחון כי די ברור מה הנקודה פה… תעשה קידום אורגני לעסק שלך!

4. מותג מותג מותג ב 2020 + מה שלא מותג מוכר רק כי הוא זול!

מיתוג לעסק שלך

זה יהיה די קצר!
אם אני עושה חיפוש בגוגל לשירות או מוצר מסוים והעסק שלך נמצא בתוצאות, בשבילי אתה מותג וזה לא משנה אם התחלת אתמול לקדם את עצמך ובדיוק פתחת את העסק, המדד היחיד שיש היום הוא גוגל! ואם גוגל מדד אותך ושם אותך עם הילדים הגדולים מבחינתי אין עוררין אתה אגדה.

5. תזמון:

קידום אורגני עכשיו

חשוב לי להבהיר אני לא נגד שיווק ממומן אני פשוט מכור לקידום אורגני והתועלות שלו עולות אלפי מונים על שיווק ממומן!

 

אבל – אחד הדברים שאני אוהב במודעות בתשלום של גוגל, זה שלא מדובר רק במודעות שאני קיים – כמו בפייסבוק, אלא שיש מישהו שברגע זה חיפש אותי ואני אשכרה עומד פה(האתר שלי) ונותן לו ערך + הצעה + בונה איתו מערכת יחסים + אוסף מידע כמו מייל, שם, טלפון וכו, ומקבל הזדמנות נדירה! למכור עכשיו למישהו שנמצא במדינה אחרת אפילו את המוצר/שירות שלי בדיוק כשהוא רוצה לרכוש!

ויותר מזה – לא משנה איפה הוא במסע הגולש אני יודע מי הלקוחות שלי ויש לי אסטרטגיה שתכניס אותם למשפך בכל שלב שיהיו בו!

הבעיה היחידה זה שכתוב עלי “מודעה”  ככה שכולם יודעים שהכסף שם אותי שם והאמינות נפגמת מאוד! לעומת מצב של קידום אורגני שנכון המודעות של גוגל הם מעל התוצאות האורגניות של החיפוש, הרי זה המודל העסקי שלהם ומזה הם מרוויחים!

עדיין האמינות שתהיה לך כלפי התוצאה האורגנית הראשונה תהיה גבוה פי כמה מכול מודעה שתהיה מעליה, כי אם גוגל בחר בך – כנראה שאתה יודע מה אתה עושה!

6.אני שונא תקרות:

לשבור את תקרת זכוכית

ובמיוחד את המושג הזה “תקרת הזכוכית” אני לא מבין את התופעה אני רק יודע שהיא קיימת אבל מה שאני עוד יותר יודע זה שבכוס של 200 מ”ל – אפשר להכניס רק 200 מ”ל וגם אם יש לי ליטר הכול פשוט ישפך מהצדדים!

האתר שלך, יכול להכיל בפוטנציאל אינסוף מבקרים וגוגל זאת הבריכה הגדולה ביותר שקיימת, למה שמישהו יעיז לוותר על ההזדמנות לדוג בבריכה הגדולה ביותר בעולם!

שמכילה בדיוק את הדגים שהוא אוהב ובכמות שלא נגמרת?
אני אומר לך חד וחלק, רוצה פטיש לשבור את התקרת זכוכית?
אני מגיש לך אותו, קח, קוראים לו – קידום אורגני לעסק שלך!

הרשמה לעדכון השבועי לעסקים (שווה!)

7.דיוק לעומת כמות:

דיוק בקידום של העסק

רגע מי אמר שחייב לבחור?
תקרא שוב את 6 ותבין שאתה רק צריך לבחור פעם אחת ב – SEO!

*כן חשוב לי להבהיר! האפשרויות כשעושים קידום אורגני הם אין סופיות! 

כמות הלידים שאתה יכול להכניס אחרי 3-6 חודש של קידום איכותי במידה והנישה שלך לא סופר תחרותית! היא באמת הזויה, והמספרים לא משקרים!

8. טבעי לעומת מלאכותי:

פרסום טבעי לעומת מלאכותי

נקודה חשובה שמדברת על אמינות אבל בגלל שטחנו – אקצר!
אם לחצתי על מודעה אני יודע! ששילמת להופיע פה ואין קשר ליכולות שלך!
אם לחצתי על מאמר שהופיע בצורה טבעית דרך גוגל ונתת לי פתרון אני יודע שאני רוצה לשלם לך בתור איש מקצוע!

תגיד לי אתה, ממי היית מעדיף לרכוש? למי ששילם בשביל להופיע או למי שהגיע לשם בצורה הכי אמינה שאפשר להגדיר בימנו!

זה כלכך חשוב שתבין גוגל הוא מי שקובע את הכללים בעולם הדיגיטל, אפילו אמא שלי שתהיה בריאה, אמן! 
נכנסת לגוגל ומחפשת מתכונים זה פשוט לא נורמלי!

9. אנשים לא עוברים לדף 2:

הספרה 2 גוגל

לפי המחקרים 75% מהאנשים, לעולם לא יגללו מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, כך שאם אתה לא בדף הראשון, אתה סוג של לא קיים.

אם להיות כנה אני לעולם לא גולל אפילו לחלק התחתון של הדף הראשון אבל אולי אני זה מקרה מיוחד.

לך יוצא להגיע לדף 2?

10. גוגל שולטים בחיפוש בצורה מוחלטת:

גוגל שולטים בחיפוש

חברות שמחזיקות נתונים כמו ahref ו semrush, שאלו חברות שמחזיקות מידע על ביליארדי אתרים ברחבי האינטנרט, עושות מחקרים כל הזמן על בסיס הנתונים שלהם, והם מצאו ש 92% מהתנועה באינטרנט מתחילה בגוגל.

זה אומר שהרוב המוחלט של הלקוחות שלך מחפש אותך בגוגל, תעשה קידום אורגני נכון ותוודא שאתה מופיע!

אז הבנו מה זה קידום אתרים והבנו למה זה טוב ומה עוד יש חוץ מזה ואפילו הבנו שזה פשוט הזיה לסרב לזה!

עכשיו נשארו כמה דברים אחרונים:
כמה עולה קידום אתרים וכמה זמן זה לוקח?

אין תשובה חד משמעית בנושא וזה תלוי בעסק שלך ובמתחרים שלך והכי חשוב בתקציב שלך

קידום אתרים יכול לנוע מ 2000- 9500  לעסק קטן עד בנוני ולהגיע לעשרות אלפים + לעסקים יותר רצינים

במה זה תלוי? זה תלוי בכמה קשה התחרות! ישנם עסקים שהיה אפשר תוך חודשים ספורים לשים בעמוד הראשון עם תקציב של 2500 שח וישנם עסקים שגם עם 10 אלף לא יהיה אפשר להגיע לשם לפני חצי שנה

רגע נאור, אז לסיכום אתה זורק הכול לפח ועושה רק קידום אורגני?

ממש לא! זה תלוי ברמת רצינות, באסטרטגיה ובתקציב שלך.
אני תמיד מתחיל החלק האורגני כי זה מה שיבנה את העסק שלך לטווח הארוך!

כמובן שתמיד מועיל לזרוק איזה 1500 שקל על קמפיין של גוגל שיתן לנו כניסות לאתר יעזור בדירוג כי בסוף חלק מהאנשים גם ישבו לקרוא ויעברו בין הדפים וחלק ישאירו פרטים, אבל לא לכולם יש תקציב גם ל SEO וגם לקידום ממומן .

אני בטוח שיש לך עוד שאלות וחשבתי ששווה להשקיע קצת ולעשות מקום לשאלות ותשובות נפוצות, אני פה לכל שאלה או התייעצות בכיף!.

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות לגבי קידום אורגני בגוגל

בעזרת קידום אתרים, אתה יכול לגרום לחשיפה של העסק והשירותים שלך, ובנוסף לקבל מזה פניות/מכירות והכי חשוב לקוחות חדשים ומרוצים, כל המידע באתר.

תחשוב שלקוח חיפש מידע, וסיפקת לו מאמר מדהים שגרם לו להגיד, ואו! הבחור הזה יודע על מה הוא מדבר ולא רק זה פתרת לו את הבעיה הספציפית שלו, אתה חושב שבעיניו אתה מומחה? אני מבטיח לך שכן!
וכשאני קונה, אני מעדיף לשלם יותר למומחה שיתן לי פתרון מצוין ושלא משאיר לי ספק שעשיתי החלטה נכונה, מאשר להסתבך עם אנשי מקצוע סוג ד’.

קידום ממומן – אתה בונה מערך שיווקי בבת אחת שמאפשר תוצאות כמעט מידיות, וכל עוד אתה משלם אתה מופיע, וכולם יודעים ששילמת מה שפוגע באמינות, הפסקת לשלם? זהו נעלמת!

קידום אורגני – אתה בונה מערך בצעדים קטנים שלא נותן תוצאות מייד, העלות שלך היא בניית המערך בין אם זה כתיבת מאמרים/קישורים/אופטימיזציה וכו.. ולאט לאט תתחיל להופיע יותר ויותר, מה שייצר מצב שבו אם תרצה תוכל להפסיק לשלם ועדיין להופיע ולקבל מאות ואלפי פניות בכול חודש (כמובן שזה תלוי נישה ותחרותיות)

במידה ויש תקציב אקסטרה של 1,500 ש”ח, שווה לשים אותו על קידום אורגני בגוגל שיתן לנו עזרה בקידום ופניות של לקוחות מעוניינים.
הסיבה היא, שלקידום האורגני בגוגל יכול לקחת זמן ואנחנו רוצים שהעסק יגדל כמה שיותר מהר וגם לעזור לקידום!

אני לא ממליץ להפסיק כל עוד זה אפשרי עבור בעל העסק, כי חוץ ממך יש עוד אנשים בתחום שלך שישמחו לקטוף את הדירוגים שלך,  מה אפשר לעשות אם נהיה קשה כלכלית? אפשר להוריד אחוז מהתקציב לתקופה קצרה, ולוודא שמשלימים את זה תוך זמן קצר, בסוף זה הכול אלגוריתם אחד גדול שרוצה לוודא שאנחנו לא מנסים לתחמן אותו, וכל שינוי הוא קריטי!
*רק מוודא שהיה ברור – תהליך של קידום אורגני הוא לנצח
הרי אם יש לך תוצאות למה תרצה להפסיק?

תהליך של קידום אתר מ0 יכול לקחת מ-4 חודשים ועד שנה, בשביל לראות תוצאות טובות בשטח.
תהליך קידום של אתר שיש לו עבר טוב, יכול להניב תוצאות תוך חודש עד חצי שנה.
כמובן שזה משתנה בין מקרה למקרה וכדאי שתתקשר ונבין בצורה יותר אישית.

אני לא יודע מול מי עשית את הקידום של האתר שלך, אני כן יודע שיש המון אנשים בתחילת דרכם, שלא בהכרח מבינים איך להתאים את הציפיות של הלקוח, אגב זה לא אומר שהוא לא קידם אותך, אלא שמבחינת מה שסיכמתם זה לא הצליח, אם אתה מעוניין תשאיר פניה ונבדוק את האתר שלך וניתן לך תאום ציפיות נכון.

בוודאי! רק חשוב שתבין שזה ישאב ממך המון זמן, ויסיט אותך מההתעסקות העיקרית של העסק שלך! יש הרבה מידע באתר לטובת זה.

אף אחד לא יכול להתחייב לך לתוצאות!
הרי אני לא גוגל, אני יכול להבטיח שנראה התקדמות בדירוגים, וכמובן אתה תעודכן ותחשף לדוח כל חודש שיראה לך את זה – .

התפקיד שלי בתור איש קידום אורגני זה להניח את העסק שלך בפני לקוחות כמה שיותר רלוונטים, התפקיד שלך הוא למכור להם את השירות שלך.

אז מה היה לנו עד עכשיו:

חבילות הקידום שלנו:

חבילת התנעה 🧨

(תשלום חד פעמי)
4300
3,000
  • מחקר מילים מתקדם
  • התקנת גוגל אנליטיקס
  • יצירת מפת XML
  • הוספת תגי ALT
  • יצירת כותרות ותיאורים לדפים
  • הוספת מפת גוגל
  • הגשת האתר ל 1500 מנועי חיפוש
  • הוספת האתר ל3 אינדקסים לעסקים
  • הפניות 303
  • התקנת תוסף קידום
  • שינוי שמות הURL
  • הוספת כפתורי שיתוף למדיה החברתית
מומלץ!

קידום עסקים קטנים

אנחנו ניצור אסטרטגית קידום אורגני מותאמת אישית על בסיס ה3,000 ₪ תקציב שלך
3,000 חודשי
  • בדיקת אתר מקיפה
  • אסטרטגית קידום מותאמת אישית
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • קידום פנימי
  • קידום חיצוני
  • בניית קישורים
  • בניית מאמרים
  • דוחות חודשיים

קידום עסקים בנונים

אנחנו ניצור אסטרטגית קידום אורגני מותאמת אישית על בסיס ה7,500 ₪ תקציב שלך
7,500 חודשי
  • בדיקת אתר מקיפה
  • אסטרטגית קידום מותאמת אישית
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • קידום פנימי
  • קידום חיצוני
  • בניית קישורים
  • בניית מאמרים
  • דוחות חודשיים
הכי נמכרת

קידום לחברות

אנחנו ניצור אסטרטגית קידום אורגני מותאמת אישית על בסיס ה15,000 ₪ תקציב שלך
15,000 חודשי
  • בדיקת אתר מקיפה
  • אסטרטגית קידום מותאמת אישית
  • מחקר מילים
  • מחקר מתחרים
  • קידום פנימי
  • קידום חיצוני
  • בניית קישורים
  • בניית מאמרים
  • דוחות חודשיים

* לשם ההבהרה בלבד:
ניתן לבנות חבילות מותאמות אישית ברמת התקציב והחבילות שמוצגות באתר הם לטובת הדוגמא
(חבילת מינימום מתחילה ב3000 שח בחודש.)